dijous, 1 de setembre del 2011

Valoració final

Tot just puc donar per acabada la feina d’aquesta carpeta d’aprenentatge, han passat moltes coses bones i no tan bones durant el temps que l’he mantingut oberta, però ha estat tota una experiència que ha valgut la pena.

Em va resultar molt difícil no poder presentar-la, com era la meva intenció, al mes de juny i haver de fer-ho a setembre, però no vaig tenir prou temps material per a dedicar-hi. Ara ho veig d’una altre manera diferent ja que durant l’estiu he tingut l’oportunitat de dedicar molt de temps a ampliar els meus coneixements llegint llibres i per ser realistes durant el curs m’hagués resultat impossible i sincerament d’haver pogut acabar l’assignatura en juny no hagués llegit durant aquest estiu, encara en tinc de pendents i ja tinc angoixa per què no sé quan els podré llegir.

Durant l’estiu he gaudit de la confecció de la carpeta, de cercar més informació i soc conscient de que podria haver ampliat molt més però m’angoixava no arribar a acabar tota la feina que em quedava.

He gaudit de les lectures, dels vídeos, de les classes, de les emocions de les meves companyes, de les meves pròpies durant la vida d’aquesta assignatura i se que em quedaran molts de sentiments que m’ha despertat un cop que hagi acabat. M’ha agradat la delicadesa i l’entusiasme amb que ha estat desenvolupada i la manera de treballar-la, crec que hauria de ser una assignatura de primer curs tant per la temàtica com pels sentiments que ens desperta a tots. M’ha creat unes noves il·lusions i aspectes de la meva formació que abans no havia reparat, en definitiva ha resultat una agradable bufada d’aire fresc. Gràcies per despertar tots aquestos sentiments agradables que han anat apareguen durant la realització d’aquesta, la meva carpeta d’aprenentatge de l’assignatura de desenvolupament i educació socioemocional en la primera infància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada