divendres, 17 de juny del 2011

Reflexions

He gaudit de l'assignatura de representació escènica perquè m’agrada molt la confecció de vestuaris i les disfresses en general, i hem tingut l’oportunitat de treballar amb això durant uns mesos, una mica a contrarellotge, per a finalment usar-los durant les representacions.
Amb motiu d’una operació no vaig poder assistir a la representació del musical i això m’ha deixat una mica descol·locada enfront aquesta assignatura, vaig confeccionar un vestuari que finalment no vaig poder estrenar, per si de cas el tinc guardat per si el puc fer servir en qualsevol ocasió. Com que no vaig participar a la representació del musical, he trobat adient elaborar un glogster del ball.
La veritat és que vam gaudir molt dels assajos del ball, que van ser intensius i molt, molt divertits. Van ser com una cura de risoterapia amb moviment amb musica dels anys 70. Aquesta vegada no vam confeccionar les disfresses perquè tots nosaltres teníem vestuari de l’època i amb unes perruques enormes vam acabar de caracteritzar-nos.
Aquesta activitat ha estat més lleugera que la del musical i els resultats de tots els grups van ser increïbles i totalment sorprenents, el resultat es pot comprovar al glogster que incloc a continuació.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada